Skip navigation MENU

01-08-2022

AKOS Heerenveen verhuist naar nieuwe kantoor

Na reeds een aantal jaar neergestreken te zijn in Heerenveen, is deze vestiging van AKOS verhuist naar een nieuw locatie. Vanaf heden is dit kantoor te vinden aan de K.R. Poststraat. Een nieuwe en flexibele kantoorlocatie waar de AKOS-collega’s uit het Noorden van Nederland een fijne omgeving hebben om te werken en elkaar te ontmoeten.

Centraal en beter bereikbaar

Jaren en dag was AKOS vertegenwoordigd in Friesland. Vele jaren vanuit Joure, maar in 2019 werd Heerenveen verkozen tot nieuwe locatie voor de vestiging in het Noorden. “Met onze vestiging in Heerenveen zo dicht bij de A32 en de A6 zijn we beter bereikbaar voor onze medewerkers en liggen we centraler ten opzichte van veel klanten in het noorden,” vertelt Ben van Vuuren, eigenaar en directeur van AKOS.

Na een aantal jaar gevestigd te zijn geweest aan de Mercurius is het kantoor van AKOS nu verhuist naar K.R. Poststraat. In afstand liggen de locaties maar twee minuten bij elkaar vandaan, maar de verhuizing was niet zonder reden. “Zoals voor menig andere organisatie heeft de coronapandemie ook bij AKOS nieuw licht geworpen op de manier waarop we samenwerken. Waarbij flexibel en samenwerkingsgericht al jaren onderdeel zijn van de kernwaarden van AKOS, waren deze waarden onvoldoende terug te vinden in de manier waarop we onze kantooromgevingen hadden ingericht. Na de verhuizing van ons hoofdkantoor in 2020, was het nu tijd om dit ook te realiseren in Heerenveen.”

Ontmoeten en flexibel werken

Op onze nieuwe locatie zijn de kantoorruimtes afgestemd op de wens om het kantoor te gebruiken als ontmoetingsplek en flexibel samen te kunnen werken. In de kantoorruimtes zijn de werkplekken ingericht zodat iedere AKOS-medewerker gemakkelijk kan opstarten. Andere faciliteiten van het gebouw worden ook gedeeld met andere organisaties.

“Op ons kantoor in Klarenbeek hebben we de afgelopen twee jaar mogen ervaren dat het prettig is om vaste kantoorruimtes te hebben als basis, maar dat we gemakkelijk andere faciliteiten, zoals overlegruimtes, kunnen delen. Naast dat we zien dat het gebouw als geheel veel efficiënter gebruikt wordt wanneer je dit met meerdere organisaties deelt, zien we ook een bijzondere dynamiek met de andere organisaties die zich gevestigd hebben in het gebouw. Een manier van werken die we nu met de verhuizing in Heerenveen ook kunnen realiseren,” aldus Ben van Vuuren.

Wilt u ons nieuwe kantoor in Heerenveen bekijken? Wij heten u van harte welkom aan de K.R. Poststraat 100-1. Bel voor een afspraak naar +31 (0)55 5 412 412 of stuur een bericht via het contactformulier.

Referenties