Skip navigation MENU

15-07-2020

AKOS blijft goed scoren bij klanttevredenheidsonderzoek

Hoe tevreden zijn de klanten over AKOS? Om daarachter te komen, voert AKOS jaarlijks een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit. Met de onderzoeksresultaten willen wij onze prestaties en kwaliteit verder optimaliseren.

Klanttevredenheidsonderzoek in crisistijd

Het klanttevredenheidsonderzoek van AKOS wordt altijd in het voorjaar uitgevoerd. Ondanks de uitbraak van Covid-19 hebben wij besloten het onderzoek toch af te nemen. Juist in deze tijd is het voor ons van groot belang om een waardevolle partner te zijn voor onze klanten. De response lag door de uitbraak van het coronavirus wel wat lager, maar met de tevredenheid van onze klanten zit het nog steeds goed.

Goede cijfers

Klanten zijn tevreden over AKOS en waardeerden de dienstverleningen en contactpersonen met goede cijfers, gemiddeld net onder een 8! Er zijn waardevolle verbeterpunten gegeven die wij kunnen oppakken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met onze focus op kwaliteit streven wij namelijk naar een klanttevredenheid van een 8 of hoger. De hoogste tevredenheid lag op het gebied van onze kwaliteit, communicatie en snelheid. Klanten waren ook erg tevreden over een goede match tussen project, functie en medewerker.

Waardevolle input

Ook al lag dit keer het responsepercentage lager dan afgelopen jaren, we hebben gelukkig weer veel complimenten en bruikbare tips ontvangen. Daarvoor bedanken we graag onze klanten, want deze input maakt het onderzoek zo waardevol. Bovendien geeft dit ons een goed beeld en een bevestiging van onze kernwaarden. Al jarenlang zorgen de uitkomsten van de periodieke tevredenheidsonderzoeken onder onze klanten en medewerkers ervoor, dat wij ons beleid kunnen aanscherpen en samenwerkingen verder kunnen verbeteren.

Samen sterker uit de crisis

AKOS is een Industrial Development Partner die partnership voor de lange termijn altijd voorop heeft staan. Daarom is bij ingrijpende situaties als de coronacrisis onze basishouding dat wij altijd werkbare oplossingen zoeken, waarbij de continuïteit van alle betrokken partijen centraal staat. Wij willen industriële bedrijven nog meer en breder advies en hulp bieden als het gaat om mens-, technologie- en productie-gerelateerde vraagstukken. Zeker in deze onzekere tijden zijn wij onze klanten graag van dienst om samen sterker uit deze crisis te komen.

Dank aan onze klanten

Een bedankje voor iedereen die aan dit onderzoek heeft meegewerkt. Verder willen wij onze klanten bedanken voor het vertrouwen in onze mensen en onze dienstverlening. Wij kijken uit naar een gezonde, sterke toekomst voor ons allemaal, in onze rol als Industrial Development Partner. Voor vragen of tips naar aanleiding van bovenstaande informatie of het KTO kunt u terecht bij onze directeur Ben van Vuuren via 055 5 412 412 of bvvuuren@akos.nl.

Is uw organisatie op zoek naar een Industrial Development Partner? Of is er interesse om te werken bij of via een mens-, technisch- en marktgerichte organisatie? Neem dan ook contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Referenties